Menu
Your Cart

Obchodné a dodacie podmienky

Prevádzkovateľom e-shopu je BROS´S TECHNOLOGY, s.r.o. IČO 46795537 so sídlom Zimná 893/9, 06401 Stará Ľubovňa

Kontaktné údaje prevádzkovateľa sú
adresa: BROS´S TECHNOLOGY, s.r.o., Zimná 893/9, 06401 Stará Ľubovňa
email: info@lacnetabule.sk, tel: +421918159003

Informácie o stave objednávok, informácie o produktoch a iné informácie poskytujeme emailom, v prípade nutnosti telefonického kontaktu nám zašlite požiadavku s Vašim telefónnym číslom, na ktorom Vás môžeme kontaktovať. Alebo použite náš KONTAKTNÝ FORMULÁR.

UPOZORŇUJEME a PROSÍME našich zákazníkov aby si tovar hneď po prebratí rozbalili a skontrolovali proti prepravným poškodeniam i keď obal tovaru nevykazuje známky poškodenia a prípadné poškodenia bezodkladne do 24 hodín nahlásili PREPRAVCOVI alebo KURIEROVI (UPS/Slovak Parcel Service/Geis), inak nebude možne prípadné poškodenie tovaru uznať ako reklamáciu. Každá zásielka je poistená proti poškodeniu a označená nálepkou krehké.

KONTAKT na UPS/Slovak Parcel Service

KONTAKT GEIS

Možnosti platby za tovar: 

- Dobierka (platba kurierovi)

- Platba na predfaktúru (súkromné osoby, firmy a iné organizácie)

- Platba na faktúru/splatnosť (len pre štátne organizácie)

- Platba kartou  


Tieto OP sa riadia zakonmi Slovenskej republiky

Nakupovanie tovaru na internetovej stránke www.LACNETABULE.sk môžu uskutočniť právnické aj fyzické osoby za predpokladu dodržania nižšie uvedených pravidiel.

Pre školy a štátne inštitúcie ponúkame možnosť platby na faktúru resp. predfaktúru.

Všetky uvádzané ceny sú vrátane DPH!

I.    Objednávka

1. Spotrebiteľ objednáva výrobky predávajúceho prostredníctvom obchodného systému na www.LACNETABULE.sk alebo telefonicky aj bez nutnosti registrácie.

2.Takto vykonaná objednávka sa považuje za záväznú a je v súlade so zákonom č. 108/2000 Z.z. v znení neskorších zmien a predpisov chápaná ako zmluva uzavieraná na ďiaľku.

3.. Pri každej objednávke musí spotrebiteľ uviesť meno a priezvisko, poštovú  adresu, telefónne číslo, e-mail, názov tovaru, popis tovaru, počet kusov, dátum vystavenia objednávky, (objednávka prostredníctvom e-shopu tieto podmienky spĺňa aicky). 

4.Tieto údaje budú v zmysle zákona o ochrane osobných údajov č. 428/2002 Z.z. použité iba v rámci obchodného vzťahu medzi predávajúcim a spotrebiteľom a nebudú poskytnuté tretej osobe (s výnimkou osoby zabezpečujúcej prepravu tovaru).

5.. Po doručení objednávky bude táto objednávka zaevidovaná v systéme predávajúceho a vtedy zároveň vzniká obchodný vzťah medzi predávajúcim a spotrebiteľom. Od tohto termínu je objednávka pre spotrebiteľa záväzná.

6.. Spotrebiteľ má právo stornovať objednávku bez poplatku iba v deň, ktorý bola objednávka realizovaná. V prípade, že spotrebiteľ stornuje objednaný tovar, ktorý už bol odoslaný na jeho adresu na základe záväznej objednávky, je povinný uhradiť všetky vzniknuté náklady súvisiace s objednávkou vo výške 15 € s DPH. 

II.    Dodacie lehoty

1. Dodacia lehota je 2-7 dní pri tovare na sklade. Pri tovare na objednávku je dodacia lehota spravidla 5-14 dní.

2. Vo výnimočných prípadoch, keď niektoré druhy tovarov nie sú skladom, a nie sú k dispozícii ani u výrobcov a dovozcov môže byť dodacia lehota dlhšia.

III.    Cena, platobné podmienky a prepravné

1. Cena produktu je stanovená cenníkom predávajúceho. Ceny uvedené v cenníku môžu podliehať zmenám i bez predchádzajúceho ohlásenia. Predávajúci si vyhradzuje právo zmeny cien v nadväznosti na zmeny cien výrobcov, dovozcov a pod.. Cena zrealizovanej objednávky sa nemení. Predávajúci doručí spotrebiteľovi tovar za cenu v akej bol objednaný.

2. Spotrebiteľ uhrádza platbu v hotovosti, dobierkou. 

3. Pri odovzdávaní produktu platí spotrebiteľ cenu za produkt + dopravné.

4. Doprava tovaru k spotrebiteľovi je realizovaná podľa objednávky. Na adrese doručenia je nutné zabezpečiť v deň doručenia prevzatie tovaru v dobe od 8:00 – 17:00.

IV.    Preberanie tovaru

1. Spotrebiteľ sa zaväzuje prevziať tovar v dohodnutom termíne na adrese uvedenej na objednávke.

2. Pri preberaní produktu je spotrebiteľ povinný skontrolovať fyzickú neporušenosť a kompletnosť zásielky. Pokiaľ je zásielka viditeľne poškodená a zničená, spotrebiteľ je povinný bez prevzatia zásielky ihneď kontaktovať predávajúceho a so zasielateľskou spoločnosťou spísať Zápis o škode na zásielke. Akékoľvek neskoršie reklamácie na množstvo a fyzické porušenie produktu nebudú akceptované.

KONTAKT na UPS/Slovak Parcel Service

KONTAKT GEIS

3. Spotrebiteľ nadobúda vlastnícke práva k produktom až uhradením plnej ceny a ďalších peňažných čiastok dohodnutých v objednávke. 

V.    Odstúpenie od zmluvy

1. Spotrebiteľ je oprávnený stornovať objednávku bez poplatku iba v deň, ktorý bola objednávka realizovaná. V prípade, že spotrebiteľ stornuje objednaný tovar, ktorý už bol odoslaný na jeho adresu na základe záväznej objednávky, je povinný bezvýhradne uhradiť všetky vzniknuté náklady súvisiace s objednávkou vo výške 10 € s DPH. 

2. Spotrebiteľ je oprávnený bez uvedenia dôvodu odstúpiť od zmluvy do 7 pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru. Odstúpenie od zmluvy musí byť uskutočnené písomnou formou, musí obsahovať všetky údaje slúžiace k identifikácii produktu, spotrebiteľa a predávajúceho a musí byť vo vyššie uvedenej lehote doručené spolu s produktom do sídla predávajúceho na náklady a zodpovednosť spotrebiteľa. Náklady na vrátenie produktu znáša v plnej miere spotrebiteľ. 

3.Produkt nesmie byť poškodený, používaný a spolu s produktom musí spotrebiteľ odovzdať všetky dokumenty týkajúce sa predmetného produktu (doklad o nadobudnutí a pod.), ktoré obdržal pri jeho kúpe. 

4. Pri dodržaní vyššie uvedených povinností spotrebiteľa, predávajúci prevezme tovar späť a do 15 dní odo dňa odstúpenia zmluvy cenu zaplatenú za produkt, ktorý spotrebiteľ uhradil za produkt vráti spotrebiteľovi vopred dohodnutým spôsobom späť.

5. Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku (odstúpiť od zmluvy) alebo jej časť ak:
a)    produkt sa nevyrába alebo sa prestal vyrábať
b)    zmenila sa cena dodávateľa produktu
c)    vystavená cena produktu bola chybná

VI.    Záruka a servis

1. Záruka na naše produkty je 24 mesiacov ak nie je uvedené alebo dohodnuté inak.  Reklamovať je možné len tovar  zakúpený a zaplatený u predávajúceho. Pri uplatnení reklamácie je spotrebiteľ povinný doručiť reklamovaný produkt čistý a mechanicky inak nepoškodený na VLASTNÉ náklady k predajcovi! Spotrebiteľ podľa zákona nemá právo požadovať náhradu nákladov prepravy u predajcu ani v prípade reklamácie tovaru ! 

2. Oprávnenie na záruku zaniká v prípade, že k chybe došlo mechanickým poškodením výrobku, prevádzkovaním výrobku v nevhodných podmienkach, neodbornou montážou alebo nedodržaním príslušných noriem zo strany spotrebiteľa. Zo záruky sú tiež vyňaté chyby spôsobené živelnou pohromou a nesprávnym zaobchádzaním.

3. V prípade uplatňovania reklamácie sa odporúča spotrebiteľovi telefonicky alebo emailom oznámiť predávajúcemu, že daný produkt vykazuje chybu a akým spôsobom sa prejavila. Na základe týchto informácií sa odporučí spotrebiteľovi ďalší postup pri vybavovaní reklamácie. Svojvoľné odoslanie tovaru zákazníkom na reklamáciu k predajcovi a následne náklady na prepravu podľa zákona znáša v plnej miere zákazník ! Nárokovanie preplatenia prepravných nákladov zákazníka k predajcovi nebude uplatniteľné.

4. UPOZORŇUJEME a PROSÍME našich zákazníkov aby si tovar hneď po prebratí rozbalili a skontrolovali proti prepravným poškodeniam i keď obal tovaru nevykazuje známky poškodenia a prípadné poškodenia bezodkladne do 24 hodín nahlásili PREPRAVCOVI alebo KURIEROVI (UPS/Slovak Parcel Service/Geis), inak nebude možne prípadné poškodenie tovaru uznať ako reklamáciu. Každá zásielka je poistená proti poškodeniu a označená nálepkou krehké.

KONTAKT na UPS/Slovak Parcel Service

KONTAKT GEIS

VII.    Záverečné ustanove

1. Spotrebiteľ prehlasuje, že pred vyplnením alebo oznámením objednávky sa oboznámil s týmito všeobecnými podmienkami a reklamačným poriadkom a že s nimi súhlasí. 

2.Bez ohľadu na ostatné ustanovenia zmluvy, predávajúci nezodpovedá spotrebiteľovi za ušlý zisk, stratu príležitostí alebo žiadne iné nepriame alebo následné straty v dôsledku nedbalosti, porušenia zmluvy alebo vzniknuté iným spôsobom. 

3.Tieto všeobecné obchodné podmienky boli formulované a ustanovené v dobrej viere, za účelom splnenia zákonných podmienok a úprav korektných obchodných vzťahov medzi predávajúcim a spotrebiteľom. V prípade, ak sa preukážu kompetentným orgánom Slovenskej republiky niektoré ustanovenia týchto podmienok ako neplatné alebo nevynútiteľné, a to celkom alebo čiastočne, platnosť a vynútiteľnosť ostatných ustanovení a zvyšné časti príslušného ustanovenia tým zostávajú nedotknuté.

4.Práva spotrebiteľa vo vzťahu k predávajúcemu vyplývajúce zo zákona o ochrane spotrebiteľa č. 634/1992 Zb. v znení neskorších zmien a predpisov a zákona o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji č. 108/2000 Z.z v znení neskorších zmien a predpisov, zostávajú týmito podmienkami nedotknuté. 

5.Právne vzťahy a podmienky tu výslovne neupravené ako aj prípadné spory vzniknuté z neplnenia týchto podmienok sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného alebo Občianskeho zákonníka.

6. Predávajúci a spotrebiteľ sa dohodli, že plne uznávajú komunikáciu na diaľku – telefonickú alebo elektronickú formu komunikácie, najmä prostredníctvom elektronickej pošty a internetovej siete ako platnú a záväznú pre obe zmluvné strany.


Podmienky ochrany osobných údajov


I.

Základné ustanovenia

  1. AnchorPrevádzkovateľom osobných údajov podľa § 5 písm. o) zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov (ďalej len „Zákon“) je BROS´S TECHNOLOGY, s.r.o.  IČO 46795537 so sídlom Zimná 893/9, 06401 Stará Ľubovňa (ďalej len: „prevádzkovateľ“).

  2. Kontaktné údaje prevádzkovateľa sú

adresa: BROS´S TECHNOLOGY, s.r.o., Zimná 893/9, 06401 Stará Ľubovňa

email: info@lacnetabule.sk

telefón: 0918159003

  1. Osobnými údajmi sa rozumejú všetky informácie o identifikovanej alebo identifikovateľnej fyzickej osobe; identifikovateľnou fyzickou osobou je fyzická osoba, ktorú možno priamo či nepriamo identifikovať, najmä odkazom na určitý identifikátor, napríklad meno, identifikačné číslo, lokalizačné údaje, sieťový identifikátor alebo odkazom na jeden či viac zvláštnych prvkov fyzickej, fyziologickej, genetickej, psychickej, ekonomickej, kultúrnej alebo spoločenskej identity tejto fyzickej osoby.

  2. Prevádzkovateľ  nevymenoval zodpovednú osobu pre ochranu osobných údajov. 


II.

Zdroje a kategórie spracovávaných osobných údajov

  1. Prevádzkovateľ spracováva osobné údaje, ktoré ste mu poskytol/la alebo osobné údaje, ktoré prevádzkovateľ získal na základe plnenia Vašej objednávky.

  2. Prevádzkovateľ spracováva Vaše identifikačné a kontaktné údaje a údaje nutné pre plnenie zmluvy.


III.

Zákonný dôvod a účel spracovania osobných údajov

  1. Zákonným dôvodom spracovania osobných údajov je

  • plnenie zmluvy medzi Vami a prevádzkovateľom podľa § 13 ods. 1 písm. b) Zákona,

  • oprávnený záujem prevádzkovateľa na poskytovaní priameho marketingu (najmä pre zasielanie obchodných oznamov a newsletterov) podľa § 13 ods. 1 písm. f) Zákona,

  • Váš súhlas so spracovaním pre účely poskytovania priameho marketingu (najmä pre zasielanie obchodných oznamov a newsletterov) podľa § 13 ods. 1 písm. a) Zákona v prípade, že nedošlo k objednávke tovaru alebo služby.

  1. Účelom spracovania osobných údajov je

  • vybavenie Vašej objednávky a výkon práv a povinností vyplývajúcich zo zmluvného vzťahu medzi Vami a prevádzkovateľom; pri objednávke sú vyžadované osobné údaje, ktoré sú nutné pre úspešné vybavenie objednávky (meno a adresa, kontakt), poskytnutie osobných údajov je nutnou požiadavkou pre uzavretie a plnenie zmluvy, bez poskytnutia osobných údajov nie je možné zmluvu uzavrieť či ju zo strany prevádzkovateľa plniť,

  • zasielanie obchodných oznamov a výkon ďalších marketingových aktivít.

  1. Zo strany prevádzkovateľa nedochádza / dochádzak aickému individuálnemu rozhodovaniu v zmysle § 28 Zákona. S takým spracovaním ste poskytol/la svoj výslovný súhlas.


IV.

Doba uchovávania osobných údajov

  1. Prevádzkovateľ uchováva osobné údaje

  • po dobu nevyhnutnú k výkonu práv a povinností vyplývajúcich zo zmluvného vzťahu medzi Vami a prevádzkovateľom a uplatňovanie nárokov z týchto zmluvných vzťahov (po dobu 15 rokov od ukončení zmluvného vzťahu).

  • po dobu, než je odvolaný súhlas so spracovaním osobných údajov pre účely marketingu, najdlhšie ….rokov, ak sú osobné údaje spracovávané na základe súhlasu.

  1. Po uplynutí doby uchovávania osobných údajov prevádzkovateľ osobné údaje vymaže.


V.

Príjemcovia osobných údajov (subdodávatelia prevádzkovateľa)

  1. Príjemcovia osobných údajov sú osoby

  • Podieľajúce sa na dodávaní tovaru / služieb / realizácii platieb na základe zmluvy,

  • zaisťujúce služby prevádzkovania e-shopu a ďalšie služby v súvislosti s prevádzkovaním e-shopu,

  • zaisťujúce marketingové služby.

  1. Prevádzkovateľ nemá v úmysle odovzdať osobné údaje do tretej krajiny (do krajiny mimo EU) alebo medzinárodnej organizácii. Príjemcovia osobných údajov v tretích krajinách sú poskytovatelia mailingových služieb / cloudových služieb.


VI.

Vaše práva

  1. Za podmienok stanovených v Zákone máte

  • právo na prístup ku svojím osobným údajom podľa § 21 Zákona,

  • právo na opravu osobných údajov podľa § 22 Zákona, poprípade obmedzenie spracovania podľa § 24 Zákona,

  • právo na výmaz osobných údajov podľa § 23 Zákona,

  • právo vzniesť námietku proti spracovaniu podľa § 27 Zákona,

  • právo na prenositeľnosť údajov podľa § 26 Zákona,

  • právo odvolať súhlas so spracovaním písomne alebo elektronicky na adresu alebo email prevádzkovateľa uvedený v čl. III týchto podmienok.

  1. Ďalej máte právo podať sťažnosť u Úradu pre ochranu osobných údajov v prípade, že sa domnievate, že bolo porušené Vaše právo na ochranu osobných údajov.


VII.

Podmienky zabezpečení osobných údajov

  1. Prevádzkovateľ prehlasuje, že prijal všetky vhodné technické a organizačné opatrenia k zabezpečeniu osobných údajov.

  2. Prevádzkovateľ prijal technické opatrení k zabezpečeniu dátových úložísk a úložísk osobných údajov v listinnej podobe, najmä …

  3. Prevádzkovateľ prehlasuje, že k osobným údajom majú prístup len ním poverené osoby.


VIII.

Záverečné ustanovenia

  1. Odoslaním objednávky z internetového objednávkového formulára potvrdzujete, že ste oboznámený/á s podmienkami ochrany osobných údajov a že ich v celom rozsahu prijímate.

  2. S týmito podmienkami súhlasíte zaškrtnutím súhlasu prostredníctvom internetového formulára. Zaškrtnutím súhlasu potvrdzujete, že ste oboznámený/oboznámená s podmienkami ochrany osobných údajov a že ich v celom rozsahu prijímate.

  3. Prevádzkovateľ je oprávnený tieto podmienky zmeniť. Novú verziu podmienok ochrany osobných údajov zverejní na svojich internetových stránkach a zároveň Vám zašle novú verziu týchto podmienok na Vašu e-mailovú adresu, ktorú ste prevádzkovateľovi poskytol/la.


Tieto podmienky nadobúdajú účinnosť dňa 25.5.2018.